S’ha reforçat l’atenció telefònica amb 18 línies específiques per estar al costat de les persones afectades per la situació de crisi originada per la pandèmia.

Al web hi ha disponible un directori de telèfons de contacte amb l’Ajuntament tant per a informació general com per a temes d’atenció social i altres serveis de suport : 

  • Oficina Municipal d’Atenció a les Persones (OMAP). Major cobertura horària per a consultes generals per telèfon. Fins al 15 d’abril, ha atès 1.040 trucades.
  • Violència masclista. Informació proporcionada en diferents idiomes i foment del consultori virtual sobre relacions afectives (ELIA). Més informació: http://www.aixonoesamor.cat/
  • Nous telèfons d’atenció: Oficina Municipal d’Escolarització (OME) – Emergències socials – Urgències per exclusió residencial (desnonaments).
  • Serveis socials bàsics. Urgències (amb i sense expedient) – Emergències.
  • El Punt Jove des de Casa: es continua atenent als i les joves, ara exclusivament per canals no presencials: Punt d’informació i assessorament LGTBI+ (SAI) – Assessoria jurídica, Assessoria psicològica, Assessoria de Mobilitat Internacional – Punt Jove de Salut des de casa.

Publicat per nmoreno

Envia una resposta

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *


*