El web municipal ofereix un espai dedicat a informar de les afectacions de les mesures COVID-19 a les persones consumidores, on es pot consultar un resum d’aquelles mesures preses per pal·liar els efectes que aquesta situació genera en les famílies i les empreses i que estaran en vigor mentre duri l’estat d’alarma. També es poden trobar consells sobre els drets en casos de cancel·lacions de viatges, transports o els serveis pagats en quotes, com per exemple, el gimnàs.

Si penseu que no s’estan respectant els vostres drets, heu de reclamar a l’empresa de forma que quedi constància, prioritzant els mitjans telemàtics per evitar desplaçaments. Si en 30 dies no us han respost o no heu arribar a un acord, podeu presentar la reclamació al Servei Públic de Consum de Sant Boi a través de l’apartat Tràmits del web municipal Tràmits del web municipal o trucant al telèfon 93 635 12 12.

Publicat per nmoreno

Envia una resposta

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *


*